Αναδημοσίευση της επιστολής του Στάθη Αβραμιώτη σχετικά με την παραίτησή του από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Για την παραίτηση μου από το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου-Δραπετσώνα

Κύριε/α ανώνυμε/η συντάκτη/ρια του εν λόγω άρθρου στο πρώτο από τα παραπάνω blog και κύριε/α ανώνυμε/η αναδημοσιευτή στο δεύτερο,

Αν οι δημοτικοί/ες σύμβουλοι των παρατάξεων «Ισχυρός Δήμος» και «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου Δραπετσώνας» δεν φλυαρούσαν και δεν παρακώλυαν τη διαδικασία του Δημοτικού Συμβουλίου της 24ης Σεπτέμβρη με σχόλια του τύπου «όχι, δεν ισχύει αυτό που λες», «όχι, δεν έγινε έτσι», «εμείς που κάναμε αυτό, εμείς που κάναμε εκείνο», ατεκμηρίωτες αμφισβητήσεις για την αποτελεσματικότητα του οργανισμού του Δήμου και του προϋπολογισμού του 2015 που ψηφίσαμε στο συμβούλιο εκείνο, και ο κύριος Ζούπης αυτοπεριόριζε έστω και λίγο τα κενά νοήματος σχόλιά του για κάθε θέμα που συζητιώταν προσπαθώντας μάταια να αποδείξει ότι παίζει σημαντικό ρόλο μέσα στο σώμα, ίσως είχα προλάβει να εξηγήσω το λόγο της παραίτησης μου  πριν η ώρα φτάσει 2:15 της επόμενη ημέρας. Μετά από αυτή τη χαμηλού ως ανύπαρκτου πολιτικού επιπέδου από μεριάς του μεγαλύτερου μέρους της αντιπολίτευσης διαδικασία, αρκέστηκα στο να παραδώσω την παραίτηση μου στο Δήμαρχο στο τέλος της και να αποχωρήσω χωρίς να εξηγήσω δημόσια τους λόγους.
Και έρχομαι στο «δια ταύτα» για να λυθούν όλες οι απορίες. Κατέβαλα προσπάθεια να συμμετέχω στο Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας στα 21 μου χρόνια, θεωρώντας, σύμφωνα και με τις ιδεολογικοπολιτικές μου καταβολές, πως ο καλύτερος τρόπος να εκπροσωπηθεί μια διάκριτη κοινωνική κατηγορία, η νεολαία, με τις προτεραιότητες και τα συμφέροντά της είναι να εκπροσωπηθεί από έναν νέο. Παρά ταύτα, μου είναι αδύνατο να αγνοήσω ότι οι σπουδές μου, η προσωπική μου ζωή καθώς και η πολιτική μου δράση αυτή την περίοδο είναι στα Ιωάννινα. Οπότε, νομίζω είναι εύκολα κατανοητό, πως μιλάμε περί μιας αντικειμενικής δυσκολίας και όχι περί κάποιας διαφωνίας μέσα στη Δημοτική Κίνηση Πολιτών «Άλλος Δρόμος», όπως ίσως κάποιοι «καλοθελητές» θα έλεγαν. Παραμένω μέλος του «Άλλου Δρόμου», μιας κίνησης που διαπνέεται από τις αξίες της Αριστεράς και μπολιάζεται συνεχώς με τα αιτήματα των κοινωνικών κινημάτων, και σκοπεύω αν και όταν γυρίσω στο Κερατσίνι, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα, να ασχοληθώ πολύ ενεργά με το εγχείρημα της τοπικής αυτοδιοίκησης από όποια θέση χρειαστεί.
Όσο για την αντικαταστάτριά μου, το όνομα της θα ανακοινωθεί στις επόμενες μέρες από το αρμόδιο Πρωτοδικείο και θα είναι αυτό, της πρώτης επιλαχούσας, της κας Λεπτουργίδου. Πριν αμφισβητήσετε τη αποδοχή της θέσης από εκείνη, επιφυλαχθείτε. Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα, χωρίς να έχετε στοιχεία. Και κάτι ακόμα: οι θέσεις ευθύνης, ξέρετε, στην Αριστερά δεν είναι προσωποπαγείς. Είναι θέσεις εκπροσώπησης μιας συλλογικά διαμορφωμένης πολιτικής κατεύθυνσης και σύμφωνα μ’ αυτή η αντικαταστάτρια μου θα κινηθεί. Σύμφωνα με το πολιτικό αυτό ρεύμα που προστατεύει και ενισχύει την εργασία, το περιβάλλον, τους δημόσιους χώρους, τον μαζικό πολιτισμό, την εκπαίδευση και τον ελεύθερο χρόνο.  Στην Αριστερά, ξέρετε, δεν είμαστε καριερίστες που ιδιοτελώς πολιτεύονται για τα συμφέροντα τους, αλλά για τα συμφέροντα των κοινωνικής πλειοψηφίας.
Υ.Γ.:  Και για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, η έταιρη αποχωρούσα, η κα Μερκουράκη δεν ήταν δημοτική σύμβουλος, αλλά διαμερισματική σύμβουλος Κερατσινίου και παραιτήθηκε για καθαρά προσωπικούς λόγους, που ουδεμία σχέση έχουν με τον «Άλλο Δρόμο».
Υ.Γ. 2: Παρακαλώ την επόμενη φορά να ενημερώνεστε καλύτερα, πριν αποφασίσετε να πάρετε το πληκτρολόγιο και να γράψετε ένα «άρθρο». Ένα παράδειγμα καλής πρακτικής και ηθικής δημοσιογραφίας θα ήταν, πριν γράψετε οτιδήποτε, να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Τύπου του «Άλλου Δρόμου» ή με εμένα προσωπικά. Ως ελάχιστη αποκατάσταση της πραγματικότητας, παρακαλώ να δημοσιεύσετε αυτή μου την επιστολή.

Στάθης Αβραμιώτη

Μέλος του Άλλου Δρόμου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΣΕΠ: ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΞΕΚΙΝΑ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΥΛΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ»

Προσφέρουμε χαρταετούς στα προσφυγόπουλα